הרב דרוקמן והרב אליהו קוראים לתמוך באלי כהן

    דוד קורצווייל 6 Comment on הרב דרוקמן והרב אליהו קוראים לתמוך באלי כהן
    12:33
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג במתקפה על בן גביר: פוגע באינטרס הביטחוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הבחירות החוזרות בבית שמש, התקיימה פגישה בין המועמד הציוני, אלי כהן לראש ישיבת 'אור עציון' הרב חיים דרוקמן. בין השניים התקיימה שיחה טובה שבה אמר הרב לכהן דברים חמים וציין כי "בכל מקום צריך להישמע לרבני המקום, ורבני בית שמש חתמו על מכתב תמיכה באלי כהן וברגע שהרבנים המקומיים קוראים לתמוך באלי כהן, בוודאי שבקרה זה, על רבנים מחוץ לעיר אסור להחליט אחרת"

    כהן סקר באזני הרב את פעילותו למען יהודי התפוצות במהלך שנות עבודתו בסוכנות היהודית. ועל כך השיב הרב כי "עם עשייה שכזו למען עם ישראל, יש לסייע לך בכל דרך לקבל את ראשות העיר"

    בפגישה אחרת שהתקיימה בין הרב שמואל אליהו לאלי כהן, אמר הרב כי הוא עוקב אחר פעילותו של כהן ורואה כי יש בה סייעתא דשמיא. אלי כהן סקר בפני הרב את הקמפיין הקודם לראשות בית שמש, וסיפר על הדה-לגיטימציה שנעשתה לציבור הלא חרדי בעיר, על מודעות ושלטים המגדירים את תושבי בית שמש כלא יהודים ועל כך השיב הרב אליהו:"תתמקד בעשייה. כך בדיוק היה אומר לך אבי הרב מרדכי אליהו: תתמקד בעשייה, ותמשיך לעשות דברים טובים למען עם ישראל. תתעלם מההכפשות ומכל מסיחים אחרים, ותמשיך בפעולותיך הלאה".

    כזכור, בבחירות הקודמות ובעקבות הודעתם של רבני הקהילות בבית שמש, בתמיכתם באלי כהן, לראשות עיריית בית שמש, שיגר הרב חיים דרוקמן מכתב ובו הוא קרא לציבור לתמוך בכהן לראשות העירייה וזאת לאחר גילוי הדעת ששלחו רבני הקהילות בעיר.
    "הנני מביע את דעתי" כותב הרב דרוקמן במכתב , " כי אני סומך את שתי ידיי על גילוי העת של רבני הקהילות בבית שמש, שמן הראוי לבחור באלי כהן שידאג ביושר לצורכי כל תושבי העיר כולם, כול קיומם ופיתוחם של החיים התורניים בעיר בית שמש".
    יו"ר בית שמש חוזרת, אלי כהן אומר: "אני אדם מסורתי, וכל חיי הייתי גאה לנהוג על פי הערכים היהודיים. היהדות חשובה לי, גם בלא שום קשר לבחירות. לכן, לכבוד גדול הוא לי לקבל את תמיכתו המפורשת של הרב חיים דרוקמן"
    עוד הוסיף כהן:"אמרתי כל הזמן את אותם הדברים, ואני חוזר ואומר:בית שמש היא עיר עם צביון מסורתי דתי, ואני מחויב לשמור על צביון זה. כיהודי מסורתי, הקשר עם הרבנים חשוב עבורי מאד, חשוב לי לשמוע את דעתם וחשוב לי להראות שאני מעוניין לשמור על בית שמש יהודית. האוכלוסייה הדתית היא חלק נכבד וחשוב מהמחנה הציוני, והפניה לרבנים היא אך טבעית עבורי ובכוונתי לנהל את העיר בשוויוניות ובהגינות, תוך שמירה על הצביון המסורתי של בית שמש "



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      שיכתבו גם שהם אמרו לבחורי הישיבות ללכת לצבא

    2. 4

      כבר פסק עליהם מרן שהם "בית של גויים", והרבנים שלהם אחראים על הבית הזה, לא פלא שפני הרבנים שלהם כפני המפלגה…

    3. 3

      אני לחלוטין לא מתפלא זה דעתם ואין הבדל ביניהם לבין החכי"ם שלהם לגבי אמירת מרן זצוק"ל בית של גויים…….. ולהבדיל כאירת בלום בית של טייסים וכייסים

    4. 2

      כאמירת בלום.. בית של טייסים וכייסים

    5. 1

      אמרו לרב שהכיפה השחורה על הראש של אלי כהן היא רק קישוט לא באמת ???